Bir insan niye kendisini olduğundan daha fazla göstermek isteyebilir ki?
Hani amaç ne?
Bırak insanlar seni olduğun gibi bilsinler, öyle sevsinler .
Bazılarına bakıyorum gören diyecek ki , İngiliz kraliyet ailesine mensup o kadar havalı .
Sınıfa bir girişi var valla bak , Katar Emiri Hammad bin Temim Cumhurbaşkanlığı Külliyesine girerken bile bu kadar havalı girmedi ya