Ekrem saka

Ekrem saka
@Dediadam
Yokluğuna şiir yazdıklarımız şimdi coçuk sahibi.
İ. Ü besyo
Malatya
4 okur puanı
Ekim 2020 tarihinde katıldı
Biraz çoçuk kalmak iyi bir fakülte bitirmekten iyidir.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Birini sevmenin bedeli... Bir daha birini Sevememektir.
Onunla yürüdüğümüz sokaklarda yürürken birden karşılaşı verdik. +görmeyeli kilo almışsın. -4 aylık...dedi.
Sigarsı sönmez tüterdi dumanı. Unutmazdı uzaklarda kalanı. Azraille edemedin aranı. Yanan ciğerimde köz oldun babam. Öyle çok özledim ki babam. Sen gittin gideli bir yanım hep boş. Öyle çok özledim ki seni babam.
Babam
Şimdi gülüşünü alıp karşıma demli bir çay söylesem. İnanki bedeli yine gençliğim olur...