Sigarsı sönmez tüterdi dumanı.
Unutmazdı uzaklarda kalanı.
Azraille edemedin aranı.
Yanan ciğerimde köz oldun babam.
Öyle çok özledim ki babam.
Sen gittin gideli bir yanım hep boş.
Öyle çok özledim ki seni babam.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yine de biri çıksa, nasılsın dese alışkanlıkla iyiyim diyeceğim.
Kederli olduğum da söylenemez zaten. Buna sebep de yok çünkü.
Ne taze bir ölüye sahibim, ne felaket geçirenlerim var.
Dedim ya oturuyorum öylece.
İyi ki etrafımda kalbimi tanıyanlar yok.
Cahit Zarifoğlu 🖤
En iyi ders kitabı insandır
-Ömrümün yarısını insan olmak için,
diğer yarısını da insan kalmak için harcadım.-
.
-İnsan insanın kaderidir.-
-Her insan er insan değildir.-
-İnsan olmayı eline yüzüne değil, özüne bulaştıracaksın.-
-İnsan insanın aynısı olamaz,
olsa olsa aynası olur.-
.
-Dağları değil, insanları aşmaktır dünyanın en zor işi.-
-En derin uçurum insandır.-
-Bozulmuş insan dışında, her şeyin tamiri mümkündür.-
.
-En mülkiyetçi canlı insandır.-
-Bazıları o kadar tamahkar ki, iki kişilik mezarım olsun istiyor.-
.
bazılarının tüm hayatı
mezar taşında bir satır
bazılarının ki bir paragraf bazılarının ki bir sayfa
bazılarının ki de bir kitap
.
-İnsanın da bir istiap haddi vardır.-
.
-İnsanoğlu efendisiz yaşayamaz.-
.
-Dilerim bir gün ahlaksızlığın tedavisi bulunur.-