Bazen önümde açık kapı varken ben kapatıyorum, uçurumun kenarında kaçış yolum varken atlamayı tercih ediyorum, önüme duvar ören hep kendim oluyorum ve hepsini farkında olmadan yapıyorum. İşleri nasıl yoluma koyabilirim nasıl düze çıkıp rahat nefes alabilirim ??
...
Hangi yıldızdır bilmem, gözlerin
Kayar da üzerime Rüveyda
Önce tuhaf bir deprem yayılır bedenime
Sonra açılır önümde ıstırap vadileri
Silik renkleriyle adımlarıma
Çözülmeye yüz tutan bir mazi mühürlenir
...