Gamze

Gamze
@Defne_S1
Kızım olana kadar en iyisi benim!!! Milas'ın kediciği)))
+"Peki sen? Senin hayalin var mı?" - "Hayal kuracak kadar boş vaktim yok"
Reklam
"Bir ilaç veriyorlar bana seni unutmam için, delirmiş olmalılar.."
"Sen Jiyan ol, ben azad olayım" "Sen ateş ol ben yanayım"
Üzülme olurmu Gülşah? Bu hayatın garipliklerinden biridir; çok seven kavuşamaz..
Ben üzgündüm ama onlara 'yorgunum' dedim..
Reklam