Bu kitabıda bir okuyuşta bitirmiştim insanlar bazen seni suçlu bulur ciddiye almazlar sana zorbalık yaparlar ne kadar uğraşsanda bunları yapmaya devam ederler ama pes etmezsen her şeyi yapabilirsin ve arkadaşlar arasında ayrımcılık yapan insanlar onlara kötü karşılık vermiyorsan elbette birgün sizi bulurlar
Kitap gayet güzel bir kitaptı ama bazı bölümleri insanın canını sıkıyordu birkaç bölüm dikkatimi çekmeyince kitabı bir süreliğine bıraktım ama ileri bölümleri okuyunca bana gereksiz gelen bölümlerin amacını anladım sürükleyici bir kitap çok beğendim tavsiye ederim
Kitap çok güzel zor durumlu insanların hayat akışını anlatıyor böylece insanları daha iyi anlamış oluyoruz kitapla ilgili çok ip ucu vermek istemiyorum alıp okumanızı tavsiye ediyorum
Bu kitabın biliyor sunum çizgi filminde var ilk izleyince kitabını alıp okumaya çok heveslendim kitap çok komik ve sayfa sayıları makuldü okurken çok eylendim kitabı 0. sayfadan alıp okuduğumda bakıyordum ki 0 dan 100 yada daha fazlasına gelmişim açıkçası beni sardı