ᥫ᭡☆♡sadecebirokurᥫ᭡☆♡

ᥫ᭡☆♡sadecebirokurᥫ᭡☆♡
@Defneaksoyyyy
BANA KİMSE YAZMASIN. 16 yaşından büyükler gelmesin,kitaplarla sohbet ediyoruz whatsapp.com/channel/0029Vb6...
"Aşık olmak için güvenmek gerekir. Kimseye o kadar güvenebileceğimi sanmıyorum." "Aşk, kontrol edilemez, Ekin. Güvendiği insana aşık olmaz insan. Aşık olur öylece, engel olamaz. Anlayamaz bazen, çözemez neden aşık olduğunu. " "Kontrol edilemeyen iki his vardır. Biri aşk, diğeri nefret." | Altı Saniye, Fatma Şamata | Sayfa 187
Sayfa 187
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ben, otobüse biniyorum; yüksek düşüncelerimi anlayamayacak kimselerle birlikte yolculuk ediyorum, yüzlerine bakıyorum: Hayır, anlamıyorlar. | Korkuyu Beklerken, Oğuz Atay