Ah.İşte onu asıl rahatsız eden şey ortaya çıktı;öpüştüğümüzü öğrenmişti sanırım.
"Oo...Seni üzen şey bu muydu?Ona nasıl baktığını gördüm.Onu çok istiyorsun,öyle mi?"
"O idam edilmeni dört gözle bekliyor."
"Kaybetmeyi hazmedemedin demek ha?Hadi seni sevindirelim.Nasıl bir his olduğunu baştan sona anlatayım.Yapabileceğin en iyi ikinci şey dinlemek olur,değil mi?"