Onlara sadece bana verdikleri kadar zaman vermiştim.
Onlara sadece beni sevdikleri kadar zaman vermiştim.
Onlara sadece beni kabul ettikleri kadar zaman vermiştim.
Onlara sadece beni dinledikleri kadar zaman vermiştim.
Onlara hiç zaman vermemiştim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Savaşın doğrusu ve yanlışı olmaz.Savaşın kazananı ve kaybedeni olur.Biz bir kez kaybettik,eğer doğru mu yanlış mı diye bir saniye olsun düşünseydim şuan hayata olmazdın."