Hür irademizle silmedik tekrar açıldığında yine orada olacağız uygulama bizi düşüncelerimizi paylaşımlarımızı kısıtlamasın yine devam edeceğiz bunun için deli olmaya ne hacet şu an zamanımızın çoğunun sadece kitaplarımıza kaldığından bahsettik o kadar :)