Daha önce kendime, düşünmeyelim, çünkü düşünemeyiz, demiştim. İnsanlar düşünülmez olanı es geçiyor ya da unutuyorlar, düşünülmez olandan yola çıkarak düşünüyor, düşüncelerini işte bu düşünülmez olanın üstüne oturtuyorlar, işte benim için bu da düşünülmez bir şey.
Düşlenemez bu, öyleyse düşlenemez olanı düşlemeyelim diyordu. Dünya karşısında şaşkınlığım hala geçmiş degil,hiçbir karşılık bulamayan bir şaşkınlık ve sorgulama.
Sen de gayet iyi biliyorsun ki yaşamak dediğimiz her zaman şenlikli değil. Eğer öyle olsaydı emin ol anlamsız,biçimsiz,işe yaramaz olurdu. Sevmezdik onu. Yapay gelirdi. Duygularımızı canlı tutan her şey içimizdeki karmaşadan besleniyor.