Bana göre iş yapmanın veya başarılı olmanın en büyük etkeni karşısındaki insanı ikna etmektir bunun da yolu karşındakini ya iyi tanımak lazım ya da iyi okumak...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu kitabı okumak istiyorum ne yazmam gerektiğini pekte bilmiyorum ama kitabın içinden bir kaç alıntı okudum ilgimi çekti sonuçta ne olursa olsun kitaplar bir bilgi paylaşımıdır herkes bişeyler kapmak ister belki bende de faydası olur