Niyetim, kitaplardan, filmlerden değil, doğrudan insanlardan öğrendiklerimi derleyip toplamak. (…) Hoş, kitaplardan ve filmlerden öğrendiklerim olmasa insanlardan da pek bir şey öğrenemezdim.
Gene upuzun, bomboş bir gece başlayacak… Kederden umuda, umuttan umutsuzluğa, sonra da bir çeşit anlatılması imkansız sevince atlayarak , hayallerle dünyayı çepeçevre dolaşmak…