Beyin Tanrı; dini Psikolojidir
{Ben kendimin cinsiyim; normsuz, yasasız ve örneksizim.}
Tıp..Psikiyatri..Nöropsikiyatri..
Biraz felsefe..Biraz edebiyat..Biraz şiir..Çokça keman.Büyük bir nefes doğa bilimi.
"Başka bir hayatım olsaydı nasıl olurdu acaba?" Diye düşündüğünüz olmuştur mutlaka veya;
"Şu hataları yapmasaydım çok iyi bir yaşantım olabilirdi." Dediğiniz pişmanlıklarınız.
Kitap bu iki soru üzerine yazılan anlatıya sahip. Olası dünyadalarda olası yaşamları deneyimleyen Nora' nın yaşamlarına şahitlik ediyorsunuz.
Sıcak ve akıcı bir dili var. Bir günde okunup hoş bir sada bırakıyor.
:)
Olmadığınız bir şeyi olmayı hedeflerseniz başarısızlığa mahkumsunuz.Kendiniz olmayı hedefleyin.Kendiniz gibi bakmayı, davranmayı ve düşünmeyi hedefleyin. Kendinize en sadık versiyonunuz olmayı hedefleyin. Kendiniz olma haline kucak açın.