Kendim

Kendim
@Delibirii
Herkesten çok gülüyordu, Belli ki acı çekiyor _!_
Öğrenci
Malatya
5 Haziran
5 okur puanı
Ekim 2019 tarihinde katıldı
Birlikte olabilseydik, insanlık çok yararlanacaktı bundan. Yazık oldu!
Reklam
Ben ise; en çok burada susmayı öğrendim. Sesimin kemikleri, tek tek kırılana dek! #diljin

Kendim

, bir kitap okudu
Puan vermedi·424 syf.·
2020 12. kitabı
Khaled Hosseini
9.2/10 · 192,4bin okunma