Ney 'in yapılışı ,o kamışın geçtiği aşamalar ,bizim doğup ölümümüze kadar geçtiğimiz sınavlar gibiydi.Ney ve neyzen olmanın nayifliği ,çok güzel bir sohbet edasında okunan kitaptı ,kitapla konuşuyorsunuz güzel bir deneyimdi
Ben Ney’imHakan Mengüç · Destek Yayınları · 20185,4bin okunma
Bayıla bayıla okudum ,,ben de onlarla bir o hiçlik yolculuğuna çıktım ...ve evet hiç bir karşılaşma tesadüf değildir ...ya kendine yada diğerine birer imtihansındır...
Güzeldi ,,tasavvufun sindiği cümleler anlatımlar huzur veriyordu okuma esnasında ,hakan Mengüç kitaplarının 3 tanesini de okudum en sevdiğim Hiç bir karşılasma tesadüf değildir di