Çok hoş bir anlatımı olan ,aşkı değişik şekillerde anlatan güzel bir kitap ,henüz başlarda olmama rağmen çok beğendim ,devam ediyoruz bakalım diğer sayfalar nasıl !
Benim şu İtalya aşkım ne olacak hiç bilmiyorum...bu kitapla daha da perçinledi ,Aşkın o mükemmel hali ,çıkarsız bir aşk ,sonrasında yapılan fedakarlıklar ,çekilen acılar. güzel bir aşk romanıydı bana göre ..sıcacık ...
İlk kitabımdı kendileri...Ve hayatım adına çok büyük adımlar attım bu kitapla ...insan bazen kendini bile bilemiyor ,resmen beynimi kullanmayı öğretti diyebilirim ..korkmamayı korkunun beyne yaptığı deformasyonu.beynin insanı nasıl yanlış yönettiğini ..çok şey vardı bu kitapta..kişisel gelişime merakı olanlar okumalı mutlaka