Seher

Eskiden insanlar basittiler, az düşünürler, bunun içinde meseleyi cesaretle çözerlerdi. Oysa biz pek çok düşünüyoruz; mantık bizi yedi bitirdi. İnsan ne kadar gelişmiş olursa, ne kadar çok düşünür ince eleyip sık dokursa o kadar kararsız, o kadar vesveseli olur, işe o kadar korkak başlar.
Reklam
Ah, hiçbir zaman sevmemiş olanlar ne kadar az şey bilirler! Bana öyle geliyor ki gerçek aşkı daha hiç kimse anlatmış değildir. Bu ince, sevinçli, acı duyguyu anlatmak zordur. bu aşkı bir defa olsun duyan onu sözlerle ifade etmeye kalkışmaz. girizgâh yapmanın, betimlemelerin ne faydası var? Lüzumsuz parlak sözler ne işe yarar? Aşkım sınırsızdır...

Seher

, bir kitap okudu
Puan vermedi·55 syf.·
3 saatte okudu
·
2024 30. kitabı
Anton Çehov
8.3/10 · 108 okunma
Kalbim bir şeyleri bekliyormuş gibi atıyor..
Reklam