-Onun geldiği dünyada, halk halktır. Liderlerse kertenkele. Halk kertenkelelerden nefret eder ve kertenkeleler de halkı yönetirler.
-Halk kertenkeleler için oy mu veriyor?
-Evet, çünkü eğer bir kertenkeleye oy vermezlerse yanlış bir kertenkele başa gelebilir.
Kendimi çocukluk lakabımi kullanarak adlamdirmamin bir sebebi de kendime bir bilim adamının aynı zamanda tam bir çocuk gibi olmasi gerektiğini hatırlamak. Eğer birsey görürse onu gördüğünü söylemeli, bu şey göreceğini sandığı şey olsa da olmasa da...
Bana sanki bir kürdan kutusuna ayrıntılı bir kullanma kılavuzu koyabilecek ölçüde aklını kaybetmiş herhangibir uygarlığın içinde daha fazla yaşayıp da akıl sağlığımin yerinde kalmasi mümkün değilmiş gibi geldi.