Dem1rbey

Dem1rbey
@Dem1rbey
Bir garip Özel Harekatçı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Mahallemden geçen, güzel kız sanada Günaydın "
Edebiyat
Uyuyalım, hiçbişey olmazsa sabah olur..
1000Kitap
Bir şeyden çok eminim, kendimi üzdüğüm kadar kimseyi üzmedim hayatta.
1000Kitap
Geçenlerde; “Kusura bakma ben yapboz değilim. Özür dilemek çok kıymetli bir şey ama değer vermek böyle bir şey değil. Özür dileyecek bir şey yapmamak için kılı kırk yarmak değer vermektir, bence.” diye bir repliğe denk geldim. Nasıl da doğru, nasıl da berrak..
1000Kitap