Demet Berberoğlu

Demet Berberoğlu
@DemetBerberoglu
" Ağla kızım ağla," diyorlardı, "Ölüye yastan ağlamaktansa, diriye sevinçten ağlamak... Ağlamak kadınların yazgısıdır."
Sayfa 167·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"İnsan her gün yeniden doğabilir isterse..."
Sayfa 73·Kitabı okudu
"İnsan canı bu kadar alçalmaya değer miydi?"
Sayfa 15·Kitabı okudu
Puan vermedi·184 syf.·
10 günde okudu
·
2025 6. kitabı
Pınar Kür
8.2/10 · 490 okunma
"Kimi sorular yanıtlanmaz. Kimi sorular zaten yanıtlanmamak için sorulmuştur."
Sayfa 179·Kitabı okudu