"...en büyük kötülüklerin bile, içinde o kötülüğe sabırla katlanmamıza yetecek kadar iyilik barındırdığı sonucuna kaçınılmaz olarak bir kez daha varacağız."
"Hepimizin zayıf anları olur. Ağlayabildigimiz için çok şanslıyız. Gözyaşları bizi çoğu kez huzura kavuşturur. Ağlayamadığımız zaman ölecek gibi oluruz."