"Sözünüzde günahsız değiliz.
...
Genellikle sözü kendi bireysel zehrimizi akıtmak için kullanıyoruz- kızgınlığımızı, kıskançlığımızı, çekememezliğimizi ve nefretimiz ifade etmek için."
"Günah kendini reddediş ile başlar. Öz-reddediş işlediğimiz en büyük günahtır. Ölümcül günahtır. Çünkü kişiyi ölüme götürür. Günahsız olmak, yaşama yönelmektir. Günahsız olmak demek, davranışlarının sorumluluğunu üstlenmek ama kendini yargılamamak ve suçlamamak anlamına gelir.
"Günah, kendi doğana karşı yaptığın her şeydir. Kendi varlığına karşı hissettiğin, inandığın ya da söylediğin her şey günahtır. Herhangi bir şey için kendini yargılandığında veya suçladığında kendine karşı olmuş olursun"