"Herhalde kaçtığı adam kendisine bir takım şeyler vaadetmişti. Ama inanıyorum ki Nora da birkaç zaman sonra çıkagelecek. O arada boyunun ölçüsünü de almış olacak.
Öyle tatlı vaatlerin sonunun çıkmayacağını er ya da geç öğrenecek tabii."
Gençliği "azap" ve " ölüm " e karşı kim koruyacaktı? Gençlik kendisini koruyamıyordu. Koruyamazdı. Bunun sebebi pek az şey bilmeleri mi miydi? Yoksa haddinden fazla şey bilmeleri mi? Ve bu yüzden hiçbir şey olmadığını mı düşünmekteydiler?