Mühendislikle yapılan hatanın sonucu kısa zaman içinde alınır. Ama söz konusu olan insan ise eğer, yapılan hatanın bedeli yıllar, hatta on yıllar sonra konur önümüze. Daha da kötüsü bizim gibi hafızasız toplumlar, aradan geçen zaman nedeniyle ödedikleri bedelin neyin bedeli olduğunu da bilmezler.