Noranın "Senin sırrın olmak, en büyük günahın olmak, ışığın ve karanlığın olmak, gün yüzüne çıkmamak,
kıyılarda serpilmek, bir belirip bir yok olmak, yanı başında durmak, durduğunda tutunmak, dönüp aradığında kaybolmak. Yorulur muyuz çok sevmekten?"mısrasındaki
"Yorulur muyuz çok sevmekten" olsam ürperirim aşkın bastırdığı yerde. Süvarisini özleyen atın sırtı kaşınır, tamıtamına üzenginin sesini özlemişsin, aşk aşk üstüne aşmışsın...