Bir Yıldız Böceği ile Bir Yolcu

Aşk
Ben aşktan daima kaçtım.Hiç sevmedim.Belki bir eksiğim oldu.Fakat rahatım.Aşkın kötü tarafı insanlara verdiği zevki eninde sonunda ödetmesidir.Şu veya bu şekilde.... Fakat daima ödersiniz...Hiçbir şey olmasa ,bir insanın hayatına lüzumundan fazla girersiniz ki bundan daha korkunç bir şey olamaz....
Sayfa 329 - Dergah Yayınları·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayatımızın bir devrinden sonra başımıza gelen şeylere o kadar hazırlanmış oluyoruz ki,kederimizi kendi içimizde taşır gibi yaşıyoruz.
Sayfa 325 - Dergah Yayınları·Kitabı okudu
O benim hayatımım bir tarafıydı.Gizli ,her an tepmesi beklenen bir hastalık gibi bende yaşıyordu.
Sayfa 313 - Dergah Yayınları·Kitabı okudu
Bir şeyi unutma !Talihe güvenmek lazım!
Sayfa 309 - Dergah Yayınları·Kitabı okudu
Tarih ,sadece tenkit için midir?Beğendigimiz ve sevdiğimiz bir insana hiç tesadüf etmeyecek miyiz?
Sayfa 305 - Dergah Yayınları·Kitabı okudu