Sizi bilmem ama benim en sevdiğim yazar Stefan Zweig'dır.
Betimlemelerine bayılıyorum; bu kitaba gelecek olursak Bahsettiğim betimlemelerin en yoğun olduğu kitaplarından biri. Ben okurken kendimi kitabın içinde gibi hissettim. En sevdiğim kitaplardan biri oldu.