Deng

@Dengbedeng·
·
sabitlendi
Kendinde kaybolmak...
Yaşamın her alanında ne yaşarsam yaşayayım hep sakladım.... İlk olarak utandığım için, sonra ayiplanirim diye, anlamazlar diye dinlemezler diye hep sustum sakladım. Günleri, geceleri, sevinçler, acıları, hüzünleri, korkuları cesareti mutluluğu mutsuzluğu aşkı nefreti sevgiyi.... Bir insanda varolan her duyguyu ve hissi hep saklayarak utanarak yaşadım... Şimdi yalnızlığım, bir gülümsememde saklı.... Yüreğimin acısı sessizliğimde, boğuluyor oluşum boğazıma düğümlenen her nefesimde saklı... Kendimde sakliyim.... Taşımaktan yorulduğum her anıda... Adını koyamadigim derin bir boşlukta sakliyim.... Kimsenin ulaşamadığı,derin bilinmez bir boşlukta, sakliyken kimseler fark etmeden, kayboluyor ruhum... ölüyorum... her nefeste sessizce... Ölümde sakliyim belki...🥀🍂
Psikoloji
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tanıdıkça yakınlaşıyor insanlar sanırdım. Oysa tanıdıkça, sevdikçe, değer verdikçe ve inandıkça uzaklaşıyordu… Uzaklaştı… da.
Özlemek yüreğimin kemiğini sızlatıyor… Yürüyen bir bedenden ötesi değilim. Yokluğununun yarattığı koca bir boşluktan ibaret yaşamak…
Ruhunu ifade edecek cümlenin yokluğu, yoksunluğu neden?
Psikoloji
Sohbet bir başkasının yüzünde kendi maceramı okuyabilmemdir ve bana bu dünyada yalnız olmadığımı öğretir.