.... “İnsan kendini ölüme programlar.Daha ilk soluğumuzu alırken,son soluğu beklemesini öğretirler bize..Eğer insanı başka şey öldürmezse bu telkin yeter öldürmeye.”...
İnsanoğlu sonunda yokuş aşağı inmeye başlayacağını ve düşeceğini bildiği sürece, ne gerçek anlamda mutlu,ne gerçek anlamda özgür,hatta ne de gerçek anlamda aklı başında olabilir.