Deniz

.... “İnsan kendini ölüme programlar.Daha ilk soluğumuzu alırken,son soluğu beklemesini öğretirler bize..Eğer insanı başka şey öldürmezse bu telkin yeter öldürmeye.”...
Sayfa 333·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
... “İnsan yaşlanır; çünkü vücudunun paslanmasana izin verir de ondan “
Sayfa 321·Kitabı okudu
.... “Canlı olan her şey doğmuştur.Doğmuş olan her şey de sonunda ölmek zorundadır.Bunu önlemek diye bir şey olamaz.Bu evrenin kanunu.”
Sayfa 318·Kitabı okudu
İnsanoğlu sonunda yokuş aşağı inmeye başlayacağını ve düşeceğini bildiği sürece, ne gerçek anlamda mutlu,ne gerçek anlamda özgür,hatta ne de gerçek anlamda aklı başında olabilir.
Sayfa 318·Kitabı okudu
Yalnızca, yaşlanma öyle hızlı, ölüm de öyle nihayi bir şeydi ki, eninde sonunda hayatın tüm anlamını yok etmeyi başarıyorlardı...
Sayfa 317·Kitabı okudu