Deniz Ofluoğlu

Deniz Ofluoğlu
@Deniz6100
Artık sanki yaşamıyorum, yaşayan birini seyrediyorum;daha önce bildiğim romanı okur gibiyim.
Sayfa 195·Kitabı okuyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yazık oldu.Şimdi yanımda olsaydı böyle üşumezdim albayım.
Sayfa 461·Kitabı okuyor
Belki canımız evden çıkmak istemez bile.Çekilmez bir tatlılık duygusu içimizi sarar.Eski öfkelerin acısını unuturuz.
Sayfa 149·Kitabı okuyor
Sen hiç gözünüzü kırpmaz mısın oğlum? Ne karanlık ruhun var yahu Hikmet! Biraz pencereni aç da içeri temiz hava girsin.
Sayfa 93·Kitabı okuyor
Bende kendimi hoşgörüyle karşılamak istiyorum albayım.Uğraştıkça daha derin bir bataklığa gömüldüğümü hissediyorum.
Sayfa 68·Kitabı okuyor