İkimiz de aynı şehirdeyiz ve birbirimize varmamız için yarım saatten daha az bir zaman yeter.Buna rağmen o orada ben buradayım.Neden ? sebep yok...Ben burada ne yapıyorum ?Kendimi ve etrafımdakileri sıkmaktan başka ne işim var ?Onun da orada pek lüzumlu şeylerle uğraşmadığı muhakkak.Böyle bir günde oturup piyanoya çalışacak değil ya...Dünyada şimdi onunla yanyana bulunmamız kadar mantıksız ve lüzumsuz ne vardır acaba ?Hayat bir tesadüfler silsilesi imiş,ala!Fakat tesadüfün de kendine göre bir mantığı olmalı değil mi ya ?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Erkekler bazen ne kadar basit oluyorlar... Zannediyorlar ki bir erkeğe karşı hiddet hatta nefret duymaya başlayan bir kadın hemen başka erkekler bulup boyunlarına sarılmak ister...