Sevgiliyi dışarıda öldürmek neye yarar? İçimizde yaşadığı müddetçe, biz sadece bir şeklin katili olmakla kalırız. Onu içimizde öldürebilmeliyiz. Unutmak budur.
"Okul kitapları ve dersleri bize başkalarının bilgilerini ve keşiflerini gösteriyor ve güya, bilgi yolunda en kısa yoldan götürüyor. Hakikaten bu öğretim usulü bize gerçekleri ve fikirleri anlamak yerine, hazırlop bilgileri ezberlemekten başka bir şey olmayan bir papağanlık öğretiyor."
Temizlik yapıyorum, yemeğe yardım ediyorum, şömineleri ve ocakları yakıyorum. Yaptığım her şey yeniyor, kirleniyor ya da yanıyor... Akşam çöktüğünde benim bütün gün ortalıkta olduğuma dair hiçbir şey kalmıyor yani.