📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Düşünelim biraz;hiç kendine evet ben kötü biriyim diyebilen bir insan var mıdır?Ben cevap vereyim:Yok.Çünkü insan her zaman en haklının kendisi olduğunu düşünür.Yaptım ama nedenlerim vardı diye bahaneler sunar.Her insan biraz narsistir.Kabul etmesek de bazı insanların gözünde sen veya ben kötüyüz.Bu yüzden insanlar yalnızca iyi veya kötü olarak ayrılamazlar.Her insan biraz kötüdür.Sadece bazıları daha kötü..