Kitap o kadar berbat ki yani kitap dedim pardon ama kağıt israfı , tecavüzü ve şiddeti o kadar normalleştirmiş ki hiç sorun ettirmiyor yani yazar hangi akılla yazdı bilmiyorum ama bu kitabı ben wattpad de gördüm okudum baktım kitap olmuş yorum yapayım dedim rezillikten başka birşey değil böyle rezillik kabul edilemez tecavüzü normalleştirmiş şiddeti romantikleştirmiş yani okurken şok oldum