Sera Deniz

Sera Deniz
@Denizserra
5/10
·152 syf.··
2021 16. kitabı
Beğendiğim bir kitap o dönemin politikasına göndermeler yapmış zaten kitap onun üstüne yazılmış başta insanların yönettiği çiftliği ele geçiriyorlar ve tüm hayvanlar eşittir diyorlar sonradan domuzlar güçlenerek hakimiyeti ellerine alıyorlar çiftilik insaların yönettiğinden daha kötü bir hal alıyor çok çalışıp daha da az yiyorlar artık tüm hayvalar eşittir değil de tüm hayvanlar eşittir ama bazı hayvanlar daha da eşittir domuzlar domzuluk yapıp yaptıkları işleri ört pas edip daha iyi olduklarına inandırarak daha da kötü bir hale getirdiler çiftlikte ki hayvanları insanlar ve domuzların pek bir farkı kalmadı hayvanlar sonunda bunu pencereden uzaktan işi işten geçtikten sonra anladılar uyuyorlardı köle olarak uyandıları kimside ölü
Hayvan ÇiftliğiGeorge Orwell · Can Yayınları · 2024296,8bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

Sera Deniz

, bir kitap okudu
5/10
·152 syf.··
2021 16. kitabı
George Orwell
8.6/10 · 296,8bin okunma
Abartı
Puan vermedi
-Spoilers içerir - kitap o kadar övülüyordu ki merak etmemek elde değil filminin çıkacağı zaman okumuştum hatırladığım kadarıyla yani öyle abartıldığı kadar iyi değil of harika falan dediklerine bakmayın cinsel içerikli kitap onun dışında pek olayda yoktu yani aksiyon beklemeyin Christian Grey psikolojisi bozuk bir adam belli Anna da ondan farkı yok onun teklifini düşündü düşündü düşündü ve kabul etti kitap boyunca zaten herkes emin kabul ediceğinden etmesini bekledik daha sonra Christian nasıl davranıcak diye merak ettik davranışları sadistçe Anna sırf sevdi diye kabul etti sonradan onun da hoşuna gitti gibi gelmişti ama en son bırakıp gitti yapması gereken buydu zaten yani napalım Christianın tedaviye ihtiyacı var olmamış olsaymış kimseye böyle yapmaya hakkı yoktu gerçi kadınlar da kabul etmesinler onlarda da hata var
Grinin Elli TonuE. L. James · Pegasus · 201311,5bin okunma
Saçmalık
Kitap o kadar berbat ki yani kitap dedim pardon ama kağıt israfı , tecavüzü ve şiddeti o kadar normalleştirmiş ki hiç sorun ettirmiyor yani yazar hangi akılla yazdı bilmiyorum ama bu kitabı ben wattpad de gördüm okudum baktım kitap olmuş yorum yapayım dedim rezillikten başka birşey değil böyle rezillik kabul edilemez tecavüzü normalleştirmiş şiddeti romantikleştirmiş yani okurken şok oldum
Bana AitsinSena Nur İymen · Epsilon Yayıncılık · 2015141 okunma

Sera Deniz

, bir kitabı yarım bıraktı
Sena Nur İymen
5.9/10 · 141 okunma