Sera Deniz

Sera Deniz
@Denizserra

Sera Deniz

, bir kitap okudu
8/10
·528 syf.··
2021 9. kitabı
Emine Tavuz
8.1/10 · 603 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
7/10
·720 syf.··
2021 8. kitabı
Wattpaden çıkan iyi güzel nadir kitaplardan bir tanesi ben kitabını henüz almadım ama Wattpad de okudum klasik watty kızı yok klasik badboy yok ve bir tane değil bir çok baş karakter var güzel mesajlar verdiği oluyor spoiler içeren şeyler yazıcam wattpaden geri kalanını okumadıysanız diye uyarıyorum Bartu karakterini pek sevmemiştim çünkü Helini o yer altı hapsihanesin de bırakmayı düşünüyordu adamın önüne atıcaktı diğerleri ise özellikle Yankı'ya sinir ve sevmediğim zamandı kalbine sıkmasına izin verdi ve telafi olarak topluca Helinle bisiklet boyadılar bu şeyin telafisi bu olamaz neyse Helin masum değil zaten ama o konu da masumdu neyse ve en sevmediğim uyuz olduğum yer ise o turkuaz yat partisinde Helinin cringe pick me girl tavırlarıydı bu davranış aşırı saçmaydı 14 yaşında ergen ne yaptığını bilmeyen tipler gibi davrandı tabii 14 yaşında aklı başında olanlar da var ama bu saçma sapan haraketler aklı işi değildi neyse daha da pek birşey hatırlamıyorum ilk yayınlandıpı zamanlarda okuduğum için aklımda kalanlar bunlar
Sokak NöbetçileriAslı Arslan · İndigo Kitap Yayınları · 202116bin okunma
3/10
·360 syf.··
2021 7. kitabı
Kitapda herşey oldu da bitti gibisinden olmuş olaylar atlanarak yaşanmış. İzmir'in ailesi yaşıyormuş ölmemiş Türkiye'ye geri gelmeleri Ege ile sonra ailesi ile tanışması Ege'nin sahte evliliği ayrılmaları bilmem ne derken kitap bitti biraz daha özenle olsaydı iyi olurdu ya ama yine kötü diyemem çerezlik kitap çok beklentiniz olmadan okursanız daha iyi olur
Sıfır KilometreBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 201914,5bin okunma
4/10
·472 syf.··
2021 6. kitabı
Yine çerezlik bir kitap öyle çok beklentiniz olmasın max 16 yaşında olup çok bayılarak okuyanlar var etrafımda gördüğümden yola çıkarak söylüyorum. Sopiler var bundan sonra . İnternette Tumblr da mesajlaşmaya başlayarak ilişkileri devam ediyordu İzmir ve Egenin yani iyi bir örnek pek değil çünkü bunu yaşı küçük olan okurlar genelde okuyor onlarda heveslenip her mesaj atana cevap verip sonradan telefon numarısı derken buluşmaya kadar gidebilir bu zamanda kimseye güven olmaz bunun bilincinde olmak lazım kitap da görüntülü konuşmaya kadar gidiyor ama Ege Fransa da bu yüzden buluşamıyorlar sonra kız karakterin yani İzmir'in anne ve babası ölüyor İzmit de Ege ve diğer herkesle iletişimini kesiyor bir kaç ay üniversiteseye başlıyor yurtda kalıyor internet tanıştığı bir grup vardı ne hikmetse onlar da aynı okuldalar sonra İzmir Ege ile tekrar iletişime geçiyor Ege kendine zarar dalan vericeğinden öldüreceğinden bahsettiği için İzmir fransaya gidiyor Ege iyi ölmemiş numaradanmış Ege'nin üzerinde suçlamalar olduğundan Türkiye ye gelmiyormuş vs kitabın sonunda İzmir fransaya taşınıyor
3391 KilometreBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 201821,4bin okunma