Kitabi okurken kendi çocukluğumu o kadar iyi anladım ki. Bu aslında bir çocuğun hikayesi, bir çocuğun nasıl sır tutabildiğinin.. nasil kırılabildiğinin ve nasıl her şeyin bu kadar farkında olabildiğinin. Her annenin her babanın doğrusu her insanın bu kitabi okuyup çocuklara o şekilde yaklaşması gerekiyor bana kalırsa.
İnsanın doğuştan yaratıcılığa, hedefine bilinçle ilerlemeye, durmadan tasarlayan bir mühendisliğe yani, nereye olursa olsun kendine yol açmaya mahkum edilmiş bir varlık olduğuna inanıyorum.