Deniz

Deniz
@Denizss
universite
Ankara
4 okur puanı
Mayıs 2015 tarihinde katıldı
10/10
·168 syf.·
2018 67. kitabı
Şermin Yaşar'ın hangi kitabını okuduysam iyi ki dedim. Dili çok akıcı, konu seçimleri güzel ve bizden, içimizden aslında. Bu kitabını da ilk gördüğümde mutlaka okumam gereken bir kitap dedim ve ilk fırsatta alıp başladım okumaya. Bu kitabında hüzün dolu hikayeler, bazen tek kişilik konusmalar, geçmişe ait hikayeler var. Aslında tüm hikayelerinde bizden, içimizden olaylar var. Aynısı ya da benzeri dediğimiz olaylara yer vermiş yazar. Kalbi kırık insanlar, geride kalanlar, hüzün içeren anılar, ve daha nicesi... Adı üstünde "Göçüp Gidenler Koleksiyoncusu" Keyifli okumalar...
Edebiyat
Göçüp Gidenler KoleksiyoncusuŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 202413,3bin okunma