Şermin Yaşar'ın hangi kitabını okuduysam iyi ki dedim. Dili çok akıcı, konu seçimleri güzel ve bizden, içimizden aslında. Bu kitabını da ilk gördüğümde mutlaka okumam gereken bir kitap dedim ve ilk fırsatta alıp başladım okumaya. Bu kitabında hüzün dolu hikayeler, bazen tek kişilik konusmalar, geçmişe ait hikayeler var. Aslında tüm hikayelerinde bizden, içimizden olaylar var. Aynısı ya da benzeri dediğimiz olaylara yer vermiş yazar. Kalbi kırık insanlar, geride kalanlar, hüzün içeren anılar, ve daha nicesi... Adı üstünde "Göçüp Gidenler Koleksiyoncusu" Keyifli okumalar...