-Ne yani geçmez mi? Aşk hiç bitmez mi? Dahası aşk diye bir şey var mı?
-Tanrı gibi düşün. İnanıyorsan var olup olmaması pek önemli değildir. Ayrıca en büyük inkarcının da en inançlının da içinde bir nebze kuşku vardır. Ve elbette ki, aşk da Tanrı da ölümsüzdür.
Az sonra sabah olacak, saatin alarmı çalacak, midem yanacak… artık her ne haltsa bir şeyler olacak ve ben uyanacağım. Gün aydınlanırken benim ruhum ebedi karanlığa dönecek.
Tekrar fotoğraf makinesinin hafızasına bakıyorum. Tüm o resimlerin birbiri ardına kayboluşunu izliyorum. Adalet’ten sonraki, içinde Adalet olmayan hey şey yitip gidiyor.