Çocuklarımıza içimizdeki güzelliklerin kırıntısını bırakmak için didinirken hayatın derinleşen dehşetine tanık olmaya devam ediyoruz. Sanırım bir yerlerde yanlış yapıyoruz.
Halbuki o çocukluğumuzdaki saf soruları sormaya devam edebilseydik eğer, belki alacağımız cevaplar yaşam şevkimizi biraz daha artırabilirdi.