Sahi kim karar veriyordu neyin ahlaklı neyin ahlaksız olduğuna?Annesinin bir gün olsun oğullarından herhangi birine ahlak ve namus söylevi çektiğini hatırlamıyordu.Ama kendisi, sırf kız evlat olduğu için,bu nutukları ve ikazları defalarca dinlemişti.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kusura bakmayın ama size katılmıyorum dedi Şirin.Benim tecrübeme göre otorite sarmısak gibidir;ne kadar çok kullanılırsa kokusu o kadar ağır olur.Ne kadar az merkezi otorite,o kadar özgürlük!Ben özgürlükten yanayım daima.