Ö

Ö
@Depresyondabirpanda
Oysa herkes öldürür sevdiğini... instagram.com/depresyondabirp...
"Hevesi kalmamış biri için her şey biraz önemsizdir.."
1000k
Reklam
Boğazıma kadar hayal kırıklarıyla doluyum ama ben hallederim. Çünkü hep hallettim.
1000k
“Kendimi kovamıyorum, kendimin içinden çıkıp gidemiyorum.”
Edebiyat
İnsan, bu dünyaya ağlayarak gelir, yeterince ağladıktan sonra da ölüp gider.
Edebiyat & Roman
"İnsan bir yaştan sonra istediği gibi gerçekleştiremediği kendinin de yasını tutuyor ister istemez"
1000k
Reklam