_Dünyada adalet diye bir şey yok…bunu biliyorum.her şey gibi acı da eşit dağıtılmamış dünyaya.Tanrı benim için öldü.Benim dualarımı duyduğu halde onları önemsemedi.Şimdi artık ben de onu yok sayıyorum.Onun beni üzdüğü kadar ben de onu üzeceğim.Artık istese de acı çektiremeyecek bana…