"40 yaşıma kadar hep intiharı düşündüm, ama 40
yaşımdan itibaren insanların intihar etmeye
değmeyeceklerini düşünmeye başladım. Bana göre
intihar, geride kalanlara yönelik ağır bir suçlamadır. Bu
mesajı verebileceğin tıynette insan olmadığını
düşününce de intihar etmiyorsun.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kafka'nın, günlüğüne aynı gün yazdığı iki not:
''Yaranın kimliği ve gerçek ağrısı, derine işlenmişliği ve dalbudak salmışlığından çok eskiliğidir..''
''Barışta ilerleyemez, savaşta kırılıp gidersin..''
''Yaşamaktan kıvanç duyan, başkalarında da aynı kıvancı görmek isteyenler, gece bir düğünden dönen ve karşılarına çıkan insanları, kim olduğunu bilmedikleri gelinin sağlığına içmeye zorlayan sarhoşlar gibidir..''