DERVİŞ ABDULLAH N...

DERVİŞ ABDULLAH N...
@Dervisabdullah
* Gayrı mevsim hazan, duygu hüzün... ** Şimdilik sadece Divan Edebiyatı
Terk idüp zühd ü salâtı düşmüşem meyhâneye Câm-ı 'âşkun mestiyem nâmûs u 'âr olmaz baña
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Düşmez isem câm-ı la'lün yâdına meyhâneye Dimesünler 'âşık-ı şûrîde vü şeydâ bana
KİM BİLİR HANGİ GAMMAZ NE SÖYLEDİ ?
İltifâtun değül evvelki gibi şimdi bana Bilmezem yine ne söz söylemiş ağyâr sana
SEVGİLİYE ULAŞMAK İSTEYEN CÜZDANINI BOŞALTSIN :)
Gözün yaşı ile ruhsâr-ı zerdün fâ'ide itmez Eğer vasl-ı nigâr istersen eyle sîm ü zer peydâ