DERVİŞ ABDULLAH N...

DERVİŞ ABDULLAH N...
@Dervisabdullah
* Gayrı mevsim hazan, duygu hüzün... ** Şimdilik sadece Divan Edebiyatı
Bâkî kalmaz kimseye çün-kim bu 'ayş u gülsitân Gonca-lebler yâdına nûş it şarâb-ı ergavân İrmedin Sebzî bahâr-ı 'ömrüñe bâd-ı hazân Nev-bahâr eyyâmıdur 'ayş ile 'işret vaktidür
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İLKBAHAR GÜNLERİDİR SENEYE KADAR DAHA YOK
Şâd u handân oldı her gonca irişdi diyü yaz Şâh-ı şûhun salınur boynına idüp dürlü nâz Bülbül-i şûrîdeler anı görüp eyler niyâz Nev-bahâr eyyâmıdur 'ayş ile 'işret vaktidür
İLKBAHAR GÜNLERİDİR , PİKNİK VAKTİDİR
Gûşına dakdı 'arûsân-ı çemen dürr ü güher Anları görüp olur murgân-ı gülşen nağme-ger Kim bilür kim bu deme sâkî yine kimler irer Nev-bahâr eyyâmıdur 'ayş ile 'işret vaktidür
İLKBAHAR GÜNLERİDİR , PİKNİK VAKTİDİR :)
Sâkî sür câm-ı sürûr-encâmı sohbet vaėtidür Mest ü bî-hûş olmaāıñ bu demde āâyet vaktidir 'Âşık-ı bî-çâreye lutf u mürüvvet vaktidür Nev-bahâr eyyâmıdur 'ayş ile 'işret vaktidir
Dâğ yakdı lâle-veş bu sîne-i sûzâna ben Bana rahm itsün diyü ol Yûsuf-ı gül-pîrehen Cân-ı Şîrîn’den çıkarsam Sebziyâ çün Kûh-ken Âh kim rahm eylemez ol dilber-i 'âlî-cenâb