Dâğ yakdı lâle-veş bu sîne-i sûzâna ben
Bana rahm itsün diyü ol Yûsuf-ı gül-pîrehen
Cân-ı Şîrîn’den çıkarsam Sebziyâ çün Kûh-ken
Âh kim rahm eylemez ol dilber-i 'âlî-cenâb
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kirpiği okın atar her dem kemân-ebrûları
Sihr ile mât eylemişdür gözleri câdûları
Kûyının dârü’ş-şifâsında görüp sayruları
Âh kim rahm eylemez ol dilber-i 'âlî-cenâb
Ney gibi tâ subh olınca nâle vü zâr eyledüm
Uyhusundan çeşm-i hˇâb-âlûdı bîdâr eyledüm
Zâr ile yir ü gök halkını bîzâr eyledüm
Âh kim rahm eylemez ol dilber-i 'âlî-cenâb
Ruhları güldür lebi mül kâmeti serv-i revân
Çeşm-i merdümden perî gibi olur her dem nihân
Gülşen-i kûyında kılsam sad-hezâr âh u figân
Âh kim rahm eylemez ol dilber-i 'âlî-cenâb