DERVİŞ ABDULLAH N...

DERVİŞ ABDULLAH N...
@Dervisabdullah
* Gayrı mevsim hazan, duygu hüzün... ** Şimdilik sadece Divan Edebiyatı
Dâğ yakdı lâle-veş bu sîne-i sûzâna ben Bana rahm itsün diyü ol Yûsuf-ı gül-pîrehen Cân-ı Şîrîn’den çıkarsam Sebziyâ çün Kûh-ken Âh kim rahm eylemez ol dilber-i 'âlî-cenâb
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kirpiği okın atar her dem kemân-ebrûları Sihr ile mât eylemişdür gözleri câdûları Kûyının dârü’ş-şifâsında görüp sayruları Âh kim rahm eylemez ol dilber-i 'âlî-cenâb
Ney gibi tâ subh olınca nâle vü zâr eyledüm Uyhusundan çeşm-i hˇâb-âlûdı bîdâr eyledüm Zâr ile yir ü gök halkını bîzâr eyledüm Âh kim rahm eylemez ol dilber-i 'âlî-cenâb
Ruhları güldür lebi mül kâmeti serv-i revân Çeşm-i merdümden perî gibi olur her dem nihân Gülşen-i kûyında kılsam sad-hezâr âh u figân Âh kim rahm eylemez ol dilber-i 'âlî-cenâb
Sevdi dil çarh-ı cemâl üzre yine bir mâh -tâb Zerre-veş görse yüzin ditrer felekde âfitâb 'Âşık-ı şûrîdesi oldum meded hâlim harâb Âh kim rahm eylemez ol dilber-i 'âlî-cenâb