Işe başlamakla senin oturduğun yere seni görmeye geldim seni hep gördüm ama sen benim farkında değilsin seninle sonunda konuşup yemek te yedik senin evinde gittim seninle de oldum daha sonralarında geldim bu eve sonra hamile kalıp çocuğunu doğurdum çok sevdim seni çok şimdi ise çocuğu kaybettiğinde yazıyorum sen beni hiç tanımadın sevmedin oysa bütün erkekler beni sevdi bir tek sen sevmedin...her yıl doğum gününde sana kim beyaz gül alacacakti masanda duran mavi bazın boş kalacaktı R... düşündü vazo bir yıldır boştu hayal meyal bir komşu kızını hatirlarlar gibi oldu sonra genç bir kadını o kadar....