En sevdiğim Zweig kitabıdır kendisi. Esasında okuyalı bir hayli oldu. Ama 1 kez okumadığımı da belirtmeliyim. Her okuyuşum da farklı tat farklı duygular hissettim ve bunu yazmak için geç kaldığımı farkettim.Tüm yaşanmışlığın ve bütün umudun,sevginin,sadakatın bir kadının yüreğinde hiç eskimeden nasıl kalmış bunu okudum. Kızdığım,duygulandığım sayfalar çok oldu. Bir kadının tek başına mücadelesini ve bir erkeğin nasıl bu kadar kör kalabildiğini sorguladım. Kitaplara zarar verilmesinden hoşlanmıyorum ama bu kitaptaki güzel cümlelere yenik düşüp satırlarını çizdim ve bu ilk kitap oldu.Stefan Zweig'ın okuduğum 2.kitabıydı ve son olmadı. Şuana kadar en sevdiğim kitabı eğer hala okumadıysanız geç kalmadan okumalısınız. Sevgiler,saygılar.
"Birine aşık olmak, bir uçurumun kıyısında gözü bağlı yürümek demektir.Başına neler geleceğini hiçbir zaman bilemezsin. Sonu ölüm de olabilir,cinayet de, intihar da..."