Sürükleyici, dili akıcı ve gerçekten etkileyici bir kitaptı. Olayların akışına kapılırken; bir yandan karakterlerin üzerinde bu olayların etkileri, yaşamalarına sebep oldukları hisler de verilmişti, dikkat çekici duygu betimlemeleri vardı; kitabı sürükleyici kıldı. Bir miktar okuyup oturtana kadar, fazlaca isim olduğundan biraz karışabiliyor başta; ancak oturunca akıp gidiyor. Bir de olaylar; karakterler üzerinden bölüm bölüm yazılmış, bir söyleşisinde yazar bunu bilinçli olarak yaptığını, her bölümde karakterlerin sırasıyla aynı yıldaki yaşadıklarını anlatmak istediğini ve sonrasında da yollarının nasıl kesiştiğini görmemizi istediğini söylemişti. Okurken her bölümü tarihlere dikkat ederek ve bu farkındalıkla okursanız çok daha kolay akacaktır kitap. Ek olarak tarihsel olayların ve yaşadığımız bu acı verici geçmişin, gerçekte insanları hem fiziksel hem duygusal olarak nasıl etkilediğini de kurgudan da olsa okumuş oluyoruz. Fatma Burçak’ın kalemine sağlık.
“Anlattıklarının bazılarını zaten gazete sayfalarındaki benzer hikayelerden biliyorlardı; lakin o hikaye tanıdık birinin hikayesi
olana kadar hakikat değildi.”